Festiwal filmowy, podczas którego głównymi bohaterkami są kobiece piersi – to nie wizja rodem z męskich snów, ale akcja przeprowadzona w ramach kampanii społecznej z inicjatywy fundacji Rethink Breast Cancer.
Do udziału w zorganizowanym między 20 a 22 listopada ubiegłego roku 'Breast Fest’ zachęcały, stworzone przez agencję Juniper Park, plakaty z wizerunkami kobiet wystylizowanych na aktorki oraz zaskakujący swoim zakończeniem krótki spot telewizyjny, którego akcja toczy się w sali kinowej.
W ramach festiwalu w Toronto odbyły się pokazy filmowe, panele dyskusyjne oraz warsztaty na temat raka piersi. Celem tego wydarzenia, które – według organizatorów – jest pierwszym tego typu eventem na świecie, było zwiększenie świadomości kobiet na temat choroby nowotworowej piersi oraz profilaktyki. Breast Fest miał przyciągnąć kobiety z całego świata i zachęcić je do dyskusji na temat raka piersi. Podczas trwania festiwalu uczestniczki mogły głosować na najlepszy krótkometrażowy film poświęcony tej problematyce.
Misją Rethink Breast Cancer jest pomoc kobietom chorym na raka piersi. Organizacja koncentruje swoją działalność także wokół edukacji, promocji profilaktyki raka oraz udzielania wsparcia dla wszelkiego rodzaju badań związanych z tym nowotworem. Fundacja umożliwiła potencjalnym donatorom ciekawy sposób wsparcia finansowego fundacji – można go udzielić robiąc zakupy w sklepie internetowym na stronie www.rethinkbreastcancer.com. Jednak ta forma pomocy zainteresuje zapewne w większości kobiety – wszystkie bowiem dostępne w nim artykuły są w kolorze różowym, podobnie jak wstążka symbolizująca walkę z rakiem piersi.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka