W marcu 2008 r. hiszpańska fundacja Ramón Rubial, we współpracy z agencją JWT z Barcelony, prowadziła kampanię przestrzegającą przed braniem narkotyków, szczególnie w kontekście pobytu za granicą. Polityki narkotykowe poszczególnych państw są różne i mogą okazać się przykrą niespodzianką dla turystów – nie każdy kraj toleruje te używki (ich posiadanie i używanie) i nie z każdego można je bezkarnie wywozić.
Na reklamach kampanii zilustrowano galerię postaci, od rowerzysty przez elegancką kobietę po osobę z psem na smyczy, uwięzionych w różnych państwach. Dobór postaci wygląda na dość przypadkowy, ale być może to celowy zabieg mający pokazać, że każdy może popaść w kłopoty z powodu narkotyków.
Druga edycja kampanii, z września br., oparta została o animowany spot telewizyjny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka