Spot przygotowany przez lubelską agencję marketingu taktycznego Vena Art dla Narodowych Sił Rezerwowych, otrzymał wyróżnienie w konkursie „Kryształy PR-u”.
„Kryształy PR-u” to konkurs organizowany w ramach Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. W tegorocznej, drugiej edycji wyróżnienie w kategorii „Najlepszy Film Promocyjny” zdobył spot „Pasja, rozwój i wyzwanie”, nakręcony w maju 2012 r. na zlecenie Ministerstwa Obrony Narodowej.
Film ten to niezwykle sugestywny obraz, dopracowany zarówno pod kątem technicznym jak i wizualnym. Niewątpliwie mocną stroną filmu jest jego warstwa emocjonalna. Celem produkcji było zachęcenie odbiorców do podjęcia czynnej służby w ramach Narodowych Sił Rezerwowych – uzasadnili przyznane wyróżnienie jurorzy konkursu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie