Portal randkowy Sympatia.pl i MTV Polska ruszają wspólnie z akcją „Randkuj bez haczyka”, której celem jest promowanie odpowiedzialnych sposobów na zawieranie nowych znajomości za pośrednictwem internetu. Eksperci serwisu Sympatia.pl wyjaśnią zasady bezpiecznych wirtualnych randek oraz podpowiedzą, jak rozpoznać sercowego oszusta. Z kolei MTV Polska zaprasza widzów do oglądania serialu „Catfish”, prezentującego prawdziwe historie ludzi, którzy poszukując w sieci bratnich dusz, stali się ofiarami złożonych matrymonialnych intryg.
Z ostatnich badań MTV wynika, że 4 na 10 ankietowanych umówiło się na spotkanie z osobą poznaną przez Internet. 8 na 10 przyznało, że ich „randka” okazała się w rzeczywistości osobą, jakiej się spodziewali, a tylko 2% badanych przyznało, że zdjęcia oraz opisy, prezentowane w sieci całkowicie odbiegały od realiów. Jednocześnie, 25% badanych przyznaje się do podawania nieprawdziwych informacji na swoim koncie w portalu społecznościowym, a co ósmy ankietowany do udawania w sieci kogoś, kim nie jest.
W ramach kampanii w serwisie Sympatia.pl została uruchomiona podstrona, gdzie znajduje się przygotowane przez ekspertów kompendium wiedzy o randkowaniu w sieci. Dodatkowo porady dotyczące bezpieczeństwa w sieci pojawią się na platformach MTV w social mediach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo