Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej ogłosiła kolejny konkurs na projekt plakatu szerokoformatowego. Jego temat związany jest z trwającą w mediach od 2006 roku kampanią społeczną promującą trzeźwość pod nazwą „Prowadzę – jestem trzeźwy”.
Zadaniem uczestników jest zaproponowanie plakatu, który ma tworzyć pozytywną atmosferę wokół idei bycia trzeźwym oraz zachęcać kierowców i pasażerów do odważnego promowania trzeźwości w swoim otoczeniu. Ma budować modę na trzeźwy, zdrowy styl życia, rozsądne, praktyczne działanie, realną ocenę sytuacji, stanowczość i konsekwencję.
Wybrane w pierwszym etapie przez 12-osobowe jury konkursu projekty plakatów pokazane zostaną na wystawie w krakowskim Barbakanie podczas 3. Festiwalu Plakatu Reklamowego (24.04. – 18.05. 2008 roku).
Laureaci konkursu otrzymają nagrody pieniężne (12 tys., 8 tys., 6 tys. oraz trzy wyróżnienia po 1,5 tys. zł.), a jedna z wybranych prac weźmie udział w ogólnopolskiej kampanii na rzecz trzeźwości latem 2008 roku.
Więcej o samej kampanii: Trzeźwe decyzje
Plakaty Jana Romana Kalarusa: Trzeźwe plakaty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu