Na początku września ruszył 2. etap kampanii „Fachowcy 45+. Do wzięcia. Od zaraz”, która podkreśla korzyści płynące z zatrudniania osób po 45. roku życia, a tym samym zachęca pracodawców do zatrudniania ich / niezwalniania.
Podobnie jak w przypadku 1 odsłony reklamy mają uświadomić odbiorcom, że osoby w wieku 45+ to niewykorzystany kapitał ludzki. Ich wiedza, umiejętności, doświadczenie oraz zainteresowania często nie są brane pod uwagę w procesie rekrutacji, wyłącznie z powodu wieku. Właściciele firm często nie dostrzegają, że posiadane przez pracowników w „średnim wieku” kompetencje mogą przyczynić się do sukcesu przedsiębiorstw. Kampania „Fachowcy 45+” jest skierowana nie tylko do pracodawców, ale również do bezrobotnych należących do tej grupy wiekowej.
Drugi etap kampanii medialnej będzie realizowany za pośrednictwem telewizji (TVP Łódź), prasy (Express Ilustrowany, Fakt, Gazeta Wyborcza , Polska Dziennik Łódzki), radia (Parada Łódź, PR Łódź, Złote Przeboje 101,3 Łódź) i internetu (Gazeta, WP, Interia, Jobs, Gratka, Pracuj)
Program jest częścią projektu „Promocja zatrudnienia osób 45+ w woj. łódzkim”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS