Razem z przemianami politycznymi i gospodarczymi w Polsce na początku lat 90. pojawił się także profesjonalny PR. Podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 w Rzeszowie zaprezentowana zostanie książka opisująca początki i lata rozwoju branży PR w Polsce.
Jak opisują autorzy, na początku lat 90. specjaliści od komunikacji pracowali bez użycia internetu oraz telefonii komórkowej. Umowy z zagranicznymi klientami były zawierane telefonicznie, ale konieczne było np. łączenie przez telefonistkę. Artykuły prasowe przechowywano wtedy jako wycinki z gazet, dlatego dużą zmianą była pierwsza, cyfrowa archiwizacja informacji. Branży nie było w spisie zawodów, dlatego jedną z pierwszych polskich agencji Public Relations zarejestrowano jako „handel obnośny i obwoźny”. Globalna sieć i inne technologiczne wynalazki zmieniły nie tylko PR, ale także prasę oraz samo myślenie o sposobie tworzenia i przekazywania informacji.
Kongres odbędzie się 21-22 kwietnia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie