Kiedy człowiek odzyskuje możliwość chodzenia to zwyczajne obiekty, takie jak schody, widzi w całkowicie nowym świetle. Trzy reklamy przygotowane przez agencję FischerFala dla brazylijskiego Stowarzyszenia Pomocy Dla Niepełnosprawnych Dzieci (AACD – Association for Assistance to Disabled Children) wykorzystują grę formy i światła by pokazać zwyczajne schody w niezwykły sposób. „You can’t imagine how wonderful going up a couple of stairs can be to someone who can walk again” („Nie wyobrażasz sobie, jak cudownym uczuciem jest wejście na kilka schodów dla kogoś, kto znowu zaczął chodzić”) głosi hasło kampanii uświadamiające, że prozaiczna dla zdrowych ludzi czynność wchodzenia po schodach może być wielkim osiągnięciem i radością dla osób, które zmagają się z niepełnosprawnością.
AACD jest organizacją charytatywną, która od prawie 60 lat walczy o poprawę jakości życia osób niepełnosprawnych fizycznie.
P. Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka