Trzy żywioły – ogień, woda i wiatr – pokazane w kampanii rumuńskiego oddziału Greenpeace i agencji Scala JWT mają dwa oblicza. Pod maską, którą widać na pierwszy rzut oka, skrywa się inna twarz żywiołu. Z jednej strony może on niszczyć i zabijać, a z drugiej można ich siłę wykorzystać do uzyskania energii potrzebnej dla człowieka.
Plakatom, które w abstrakcyjny sposób pokazują trzy żywioły oraz ich groźne drugie oblicza towarzyszy przekaz: „Masz moc aby zdjąć (złą) maskę żywiołu i wykorzystać jego siłę do uzyskania energii”. W przypadku wody przekaz brzmi: „Woda zatapia statki, uderza w wybrzeża silnymi tsunami, połyka całe wyspy. Masz moc, aby zdjąć maskę wody instalując turbinę i wykorzystać jej siłę do działania”. Sposobem na pokazanie pozytywnej twarzy wiatru jest budowa elektrowni wiatrowych, a w przypadku ognia (słonecznej energii) instalacja panelu słonecznego.
Pomysł pokazania dwóch obliczy żywiołów do promowania odnawialnych źródeł energii wydaje się ciekawy jednak już sposób realizacji kampanii jest co najmniej mało czytelny.
T. Szypuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów