25 czerwca w Warszawie odbędzie się szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji CSR. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak dopasować komunikację CSR do grup odbiorców, jak stworzyć intrygujący opis dobrej praktyki, jakich błędów unikać w komunikacji społecznej odpowiedzialności, jak informować o działaniach CSR w mediach społecznościowych oraz jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię społeczną.
Program szkolenia:
9:30-9:50 Sesja networkingowa przy porannej kawie
9:50-10:00 Rozpoczęcie i wprowadzenie
10:00-11:30 Trendy, wyzwania i praktyczne aspekty komunikacji CSR – Przemysław Oczyp, Go Responsible
11:30-11:45 Przerwa kawowa
11:45-13:15 Komunikacja CSR: praktyczne wskazówki, dobre i złe praktyki – Tomasz Wieczorek, Agencja Reklamowa ArtGroup
13:15-14:00 Lunch
14:00-15:30 Jak stworzyć kampanię społeczną – Paweł Prochenko, Fabryka Komunikacji Społecznej
15:30-16:00 Podsumowanie i zakończenie
Informacje o zapisach i warunkach uczestnictwa znajdują się na stronie szkoleniacsr.pl. Szkolenie organizuje Go Responsible, prowadzące warsztaty m.in. z zakresu odpowiedzialnego zarządzania, dialogu z interesariuszami, zrównoważonych zamówień, raportowania społecznego oraz współpracy biznesu i NGO. Partnerami szkolenia są Fabryka Komunikacji Społecznej (agencja specjalizująca się ię w prowadzeniu komunikacji społecznej w imieniu różnych klientów: biznesu, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych) oraz Art Group (grupa wyspecjalizowanych agencji i domów produkcyjnych).
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS