W dobie kontrowersyjnych kampanii promujących czystość trawników, wzbudzających skrajne – z reguły negatywne – emocje, Maciej Jan Mackiewicz przedstawia swój projekt plakatu kampanii na rzecz sprzątania po sobie i swoich przyjaciołach. – Stanowi on swoistego rodzaju bufor między medialną nagonką a zmianą świadomości i przyzwyczajeń społecznych właścicieli czworonogów. Klocki widoczne na zdjęciu w sposób niekonwencjonalny nawiązują do problemu, który niewątpliwie istnieje. Drugi plan ukazuje dwóch równoprawnych użytkowników terenów zielonych korzystających z dobrodziejstw natury w harmonii i przyjaźni – tłumaczy autor. Całość kompozycji ma skłaniać do refleksji i humorystycznie pobudzać do faktycznej, spokojnej przemiany społecznej.
Maciej Jan Mackiewicz urodził się w 1976r. w Warszawie, jest ekonomistą odkrywającym swoje zamiłowania związane z zagadnieniami PR. Autor scenariuszy reklam antynikotynowych.
Nazwa projektu:
Sprzątajmy klocki naszych milusińskich
Zasięg (kraj/kraje):
Polska
Autor:
Maciej Jan Mackiewicz
Data:
04/2011
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie