„Mamo, rzuć picie” „Tato, będę PIŁkarzem” – krótkie hasła wyróżniają się jasnym kolorem na tle szarych blokowisk. Obok widnieją sylwetki dzieci – autorów stwierdzeń skierowanych do rodziców. Akcja ma na celu przybliżenie problemu nadużywania alkoholu i jego konsekwencji względem dzieci.
Kampania jest sygnowana przez Wspólnotę Anonimowych Alkoholików, jednak nie powstała ona na zlecenie organizacji. Przygotowali ją z własnej inicjatywy grafik Mateusz Siudak i copywriter Paweł Blutko. Autorzy zaprojektowali także nowe logo AA.
Nazwa projektu: Mamo rzuć picie, Tato będę PIŁkarzem
Autor: Maciej Siudak, Paweł Blutko
Zasięg: Kraków
Data: 02/16
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie