27 listopada rozpoczęła się kampania Hopenhagen realizowana w ramach międzynarodowego projektu stworzonego z inicjatywy ONZ i Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Hopenhagen to międzynarodowa inicjatywa branży komunikacji marketingowej. Celem kampanii jest rozpowszechnienie informacji na temat zmian klimatycznych oraz podniesienie świadomości dotyczących tego zjawiska oraz jego skutków. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi odbiorców na całym świecie na zmiany swoich nawyków, które mają wpływ na środowisko. Głównym założeniem jest przekonanie polityków, którzy spotkają się w grudniu na szczycie w Kopenhadze, aby ratyfikowali nowy międzynarodowy traktat klimatyczny. Kreatywna koncepcja Hopenhagen wynika z założenia, że konferencja ONZ w Kopenhadze w sprawie zmian klimatu będzie okazją do ochrony ludzi i planety oraz wzmocnienia działań związanych z ekologią.
– Hopenhagen to sposób przeciwdziałania myśleniu, że zmiany klimatyczne to zbyt poważny problem, aby go rozwiązać. Wszystko da się zmienić jeżeli wspólnie połączymy nasze siły – powiedział Michael Lee, Dyrektor Zarządzający IAA Global.
Kampania obecna będzie w internecie od 27 listopada do 7 grudnia. Koncept kreatywny kampanii opracowany był przez międzynarodową agencję Oglivy & Mather. Za polską adaptację kampanii odpowiada agencja Gruppa 66 Oglivy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS