Nagie kobiety zakrywają dłońmi swoje krocza. Na ich rękach widoczne są głębokie, otwarte rany. Mocnym zdjęciom towarzyszy informacja, że jedna na pięć kobiet w ciągu swojego życia pada ofiarą gwałtu lub próby gwałtu.
Fotografie przygotował Erik Ravelo, pełniący funkcję dyrektora kreatywnego w Fabrica – the Benetton Group Communication Research Center (Fabrica – Centrum Badań nad Komunikacją Grupy Benetton). Znany jest m.in. z kampanii „Los Intocables” („Nietykalni”) (do obejrzenia tutaj) dotyczącej nadużyć wobec dzieci i „Too young to drink” („Za młode, by pić”) (tutaj), która miała zmotywować matki do zachowania całkowitej abstynencji w czasie ciąży oraz upowszechnić wiedzę o zagrożeniu, jakim dla płodu jest wpływ alkoholu.
Nazwa projektu: One in Five
Autor: Erik Ravelo
Zasięg: Włochy
Data: 04/2015
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie