Polska znalazła się na szczycie rankingu przeprowadzonego przez Komisję Europejską, która zmonitorowała zainteresowanie akcją „HELP – Dla życia bez tytoniu” w całej Europie. Tegoroczna kampania ta cieszy się ogromnym zainteresowaniem Polaków, którzy szukają porad jak skutecznie walczyć z nałogiem. Odnotowano rekordową – ponad 9 milionową liczbę odsłon strony www.help-eu.com przez pierwszy miesiąc jej funkcjonowania.
Kampania „HELP – Dla życia bez tytoniu” rozpoczęła się 31 maja br. i od tego czasu ponad 1,4 miliona Europejczyków odwiedziło stronę akcji, na której zebrano 400 wskazówek jak poradzić sobie z tytoniowym problemem. Na nagraniach video 150 osób przedstawiło własne porady. Na początku listy jest Polska z ponad 9 milionami odsłon, w pierwszej piątce znalazły się również: Włochy (7,7 mln odwiedzin), Niemcy (7,5 mln odsłon) Francja (3,4 mln odwiedzin), Rumunia (3,2 mln odwiedzin), Grecja (2,7 mln odwiedzin).
Niektóre przykłady porad nagranych przez gości HELP w całej Europie:
1. „Za każdym razem, kiedy chcesz, zapalić, musisz sobie powiedzieć,”za 5 minut „, jeśli jesteś w stanie wytrzymać ten czas to będziesz w stanie wytrzymać bez papierosa ile czasu zechcesz”
2. „Rzeczą, która skłoniła mnie do rzucenia palenia było poznanie działania płuc. Zdałem sobie sprawę, jak bardzo są mi one potrzebne i zacząłem je doceniać! Nasze ciała są bardzo inteligentne, więc przestańmy ich nadużywać. Dowiedz się jak palenie szkodzi Ci w perspektywie. Brzmi to głupio, ale rzeczywiście działa!”
3. „Jak rzucić palenie? Zrobić stałe zlecenie zapłaty z naszego rachunku na inny rachunek bankowy na kwotę ceny papierosów. Mnie obserwowanie, jak dużo pieniędzy wydałbym na papierosy, a które tak naprawdę zaoszczędziłem motywuje. ”
4. „Paliłem przez dziesięć lat, teraz nie palę już półtora roku. Wydawałem na papierosy 50 € tygodniowo. Wkładałem pieniądze do słoika co tydzień. Każdego dnia patrzę na zebrane pieniądze, które powstrzymują mnie od kupowania papierosów. Do tej pory odłożyłem ponad 3500 €.”
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS