Rusza VIII edycja studiów podyplomowych organizowanych przez agencję Publicis oraz Wydział Psychologii UW. Zajęcia prowadzone są przez praktyków reklamy (Publicis należy do jednej z największych międzynarodowych sieci) i naukowców, prowadzących eksperymenty, myślących o marketingu w sposób koncepcyjny. Program dostępny jest na stronie www.
„Psychologią reklamy” kierują dr hab. Norbert Maliszewski, naukowiec zajmuący się marketingem z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni – praktyk Magdalena Dobrowolska-Sagan, trener biznesu, Strategy Director agencji LemonSkyJW).
Ze strony agencji Publicis projekt nadzoruje: Adam Miecznikowski (Zastępca Dyrektora Zarządzającego Publicis). Wśród praktyków zajęcia prowadzą także m.in. dr Jan Zając (WPS UW, Sotrender, CEO), Zofia Bugajna (Zastępca Dyrektora Zarządzającego i Dyrektor Strategiczny agencji MSLGROUP), Michał Kisielewski (Creative Director Digital Wonderland), Marek Rosłan (Strategic Planner, Saatchi & Saatchi Think Tank), Borys Wróbel (CEO, Redmobile), Natalia Załęcka (Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank).
Studia podyplomowe „Psychologia reklamy” trwają dwa semestry i obejmują 260 godzin dydaktycznych.
Odbywać się będą w formie 18 zjazdów weekendowych, mniej więcej co dwa tygodnie, zaczynając od 15 – października. Na plan zjazdów składa się 8 godzin dydaktycznych w soboty i 6 godzin dydaktycznych w niedziele; niemal wszystkie zajęcia mają formę praktycznych ćwiczeń.
Rekrutacja prowadzona jest do 30 września lub wyczerpania limitu zgłoszeń. Informacje znajdują się na stronie www.psychologia.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
30.11.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia