Nowa odsłona akcji społecznej „Pij mleko! będziesz Wielki” ruszyła w internecie. Tegoroczną twarzą kampanii jest Marcin Gortat (występujący także w kampanii przeciwko dopalaczom).
Do tej pory kampania widoczna była na billboardach, w telewizji i radiu. Przez cały wrzesień kampania obecna jest w największych sieciach reklamowych w polskim internecie (Arbo, IDMnet, behavia, netshare), na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl.
Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” prowadzona jest cyklicznie od 2003 roku i stanowi element programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka. Specjaliści z zakresu medycyny i dietetyki, podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.
Według badań Millward Brown SMG/KRC hasło „Pij mleko! będziesz Wielki” rozpoznaje 96% Polaków, a blisko 80% uważa kampanię za wiarygodną. Na przestrzeni lat w prace na rzecz kampanii zaangażowało się społecznie wiele firm z branży komunikacji marketingowej – w tym ponad 200 partnerów medialnych. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS