Pracownicy firmy KGHM Polska Miedź S.A., przedstawiciele związków zawodowych NSZZ „Solidarność” oraz prezydent Lubina Robert Raczyński prowadzą kampanię „Stop dalszej prywatyzacji”, opartą na potrzebie dialogu społecznego pomiędzy instytucjami rządowymi, pracownikami oraz mieszkańcami okolic kopalni, którego brak odczuwają. Uważają, że społeczeństwo ma prawo do wiedzy na temat ewentualnych kosztów społecznych dalszej prywatyzacji zakładu, jak i planów rządu dotyczących spółki.
Celem akcji jest wpisanie KGHM Polska Miedź S.A. na listę spółek o znaczeniu strategicznym dla Polski oraz ochrona pracowników i ich rodzin przed utratą stanowisk pracy.
Akcja społeczna wspierana jest przez portal społeczności obywatelskiej
www.pluru.pl, wykorzystując marketing szeptany oraz mechanizmy innych serwisów społecznościowych. Na potrzeby tej inicjatywy powstał spot pt. „Chocholi taniec mediów” przedstawiający w sposób symboliczny brak zrozumienia zjawisk gospodarczych spowodowany chaosem informacyjnym w mediach.
Organizatorzy zachęcają wszystkich do wsparcia ich kampanii poprzez wpis w „Księdze gości” na stronie www.kghm.sos.pl
Działania internetowe prowadzi agencja thirtyfingers.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie