Rząd Niemiec przyznał firmie Tchibo CSR-Preis (Nagrodę CSR). Nagroda była wręczana po raz pierwszy i otrzymały ją firmy, które oparły swoją strategię i działalność na zasadach społecznej, ekologicznej i ekonomicznej odpowiedzialności.
Tchibo jest jedną z największych niemieckich firm z sektora dóbr konsumenckich i handlu detalicznego, działającą na międzynarodowym rynku. Od 2006 roku zrównoważony rozwój jest częścią strategii biznesowej Tchibo.
Gerd Hoofe, sekretarz stanu w niemieckim Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, pełniący funkcję przewodniczącego jury, wręczył nagrody wyróżnionym firmom. Spośród ponad 220 zgłoszeń i 20 nominowanych przedsiębiorstw siedmioosobowe jury uhonorowało firmę Tchibo CSR-Preis w kategorii „Firmy zatrudniające 5 000 lub więcej pracowników”.
Nagrody przyznawane były na podstawie ankiet skierowanych do kierownictwa firmy, w których należało podać informacje dotyczące pięciu obszarów działania, takich jak zarządzanie przedsiębiorstwem, rynek, miejsce pracy, środowisko naturalne i społeczeństwo. Dokonana samoocena została następnie potwierdzona na drodze szczegółowych ankiet przeprowadzonych przez niezależnych ekspertów reprezentujących związki zawodowe oraz organizacje zawodowe, ekologiczne i społeczne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy