Kampania „Katowice – Miasto Gospodarz” pod hasłem „Rozgość się w Katowicach” skierowana jest do wakacyjnych gości Katowic, odwiedzających miasto w trakcie dwóch sierpniowych festiwali: OFF Festival i Tauron Nowa Muzyka. W przedsięwzięciu bierze udział 11 organizacji pozarządowych.
Wspólnie przywitamy fanów muzyki, oferując im gościnę wyjątkowych ludzi, reprezentujących III sektor, katowicki dizajn i modernę, do tego świetną kuchnię i kilka niespodzianek. Rekomendowane przez nas atrakcje Katowic będą dostępne w godzinach przedfestiwalowych, aby nasi goście mogli raczyć się muzyką i Katowicami w sposób bezkolizyjny – wyjaśnia Łukasz Jurkiewicz, dyrektor generalny agencji Pan Pikto, inicjatora kampanii.
Kampanii „Katowice – Miasto Gospodarz” towarzyszy wielkogabarytowy gadżet, znajdujący się również w logotypie akcji – kanapa, na której w kilkunastu punktach miasta rozgoszczą się przyjezdni i spotkają się z katowiczanami. Inspiracją był rysunek kanapy, zaprojektowanej w 1939 roku na potrzeby służbowej willi śląskiego wojewody Michała Grażyńskiego, znajdujący się w publikacji prof. Irmy Koziny „Ikony dizajnu w województwie śląskim”. Organizatorzy chcą zachęcić katowiczan, by na czas festiwalu wystawili kanapy przed kamienice, bloki, biura i urzędy. Informacje na temat lokalizacji kampanijnych kanap i atrakcjach z nimi związanych goście będą mogli sprawdzać na fanpejdżu akcji oraz w aplikacji przygotowanej przez Grumpy Studio z Bielska-Białej.
Akcja została zainicjowana w ramach V edycji Projektu Charity – programu CSR Agencji PR Pan Pikto. Uczestniczą w nim: Stowarzyszenie Architektów Polskich O/Katowice, Fundacja Napraw Sobie Miasto, Stowarzyszenie Moje Miasto, Fantasy Inn, Polskie Forum Edukacji Europejskiej, Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Korczak, Fundacja dla Śląska, Niezależna Grupa Popularyzatorów Nauki Eksperymentatorzy, Fundacja Eko Art Silesia, Stowarzyszenie Green, Stowarzyszenie Menedżerowie Kultury oraz Fundacja Rozwoju Inicjatyw Demokratycznych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia