W zimowe przedpołudnie 16 grudnia na warszawiaków przemierzających ulicę Puławską czekał niecodzienny widok. Na podwieszonym do billboardu reklamowego krzesełku narciarskim zasiedli w pełnym ekwipunku snowboardowym aktorzy – Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. W ten sposób samorząd Województwa Małopolskiego zainaugurował kampanię „Małopolska na narty | Krzesełko”, która ma zachęcić miłośników sportów zimowych do realizowania ich narciarskich czy snowboardowych pasji właśnie w Małopolsce.
Wielkoformatowy plakat przedstawia zimowy pejzaż Tatr z wyciągiem krzesełkowym. Stanowi on tło dla realistycznego modelu krzesełka narciarskiego z postaciami narciarzy. W południe na krzesełku usiedli statyści-narciarze, których wieczorem zastąpiły manekiny – para z dzieckiem. Reklama ma pokazywać, że Małopolska jest dla polskich rodzin dobrą lokalizacją na zimowy wypoczynek i sportową aktywność.
Sezon zimowy w Małopolsce 2010/11 zostanie oficjalnie zainaugurowany 18 grudnia br. Szczegółowe informacje na temat imprez zimowych znajdują się na stronie www.domalopolski.pl
Głównym partnerem akcji „Małopolska na narty” jest producent odzieży sportowej JMP Sportswear, a z organizatorami współpracują też członkowie Małopolskiej Organizacji Turystycznej. Pomysłodawcą oraz realizatorem akcji jest Agencja Promocji Miast i Regionów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS