Podróbki często trudno odróżnić od oryginału. Zafoliowane opakowania perfum mają loga znanych marek. Buty na pierwszy rzut oka wyglądają jak oryginalny produkt popularnych firm sportowych, a zegarki są łudząco podobne do tych reklamowanych przez gwiazdy show biznesu. I właśnie do tych przedmiotów odnosi się kampania „Terrorists” francuskiej organizacji Comite National Anti-Contrefacon (CNAC), która walczy z rynkiem podrabianych produktów.
Kreację przygotował paryski oddział agencji DraftFCB, który na serii plakatów pokazał uzbrojonych mężczyzn trzymających w rękach nieoryginalne perfumy, buty i zegarek.
Plakatom towarzyszy hasło: „Conterfeiting finances organized crime. It’s in the terrorists’ utmost interest for you to buy counterfeit products” („Podrabianie towarów przynosi zysk zorganizowanym grupom przestępczym. W ich interesie jest, żebyś kupował podróbki”).
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza