Na krakowskiej starówce pojawiło się sześć pomarańczowych riksz w barwach Vattenfall. W ten sposób firma promuje swój „produkt zielony” – ekologiczną ofertę przygotowaną dla klientów energii elektrycznej. Dzięki nim, w przyjazny środowisku sposób, można obejrzeć najciekawsze zakątki Krakowa.
– Postanowiliśmy ciekawą i neutralną pod względem emisji formę transportu połączyć z promocją produktu zielonego, który kierujemy do świadomych ekologicznie użytkowników energii elektrycznej – powiedziała Katarzyna Woźniewska z Vattenfall Sales Poland. Jego zakup oznacza podwojenie obowiązującej prawem ilości energii elektrycznej wyprodukowanej ze źródeł odnawialnych w całkowitej ilości kupowanego prądu.
Oprócz specjalnego oznakowania pojazdów, pasażerowie zainteresowani produktem zielonym otrzymują od kierowców ulotkę na jego temat. Kampania potrwa przez cały sezon wakacyjny, a eko-taxi w barwach Vattenfall można przemierzać ulice krakowskiej starówki do końca sierpnia br.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy