15 grudnia odbędzie się konferencja teoretyków i praktyków marketingu społecznego oraz CSR pod nazwą: „Stop Ubóstwu! Czyli marketing Robin Hooda rozwiązuje problemy społeczne”. Organizatorem wydarzenia jest Studenckie Koło Naukowe Polityki Społecznej oraz Instytut Politologii UKSW w Warszawie. Konferencja odbędzie się w budynku Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Gośćmi konferencji będą przedstawiciele trzech różnych sektorów: organizacji pozarządowych, placówek naukowych oraz sektora prywatnego. Będą oni reprezentować m.in. takie instytucje jak: Fundacja Komunikacji Społecznej, CSRinfo, PKPP Lewiatan, WRZOS, Centrum Etyki Biznesu, Stowarzyszenie Pracownia Filmowa „Cotopaxi”, Centrum Pomocy Niebieska Linia, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Timberland Polska.
Celem konferencji jest rozpoczęcie dyskusji między środowiskami naukowców, praktyków biznesu, przedstawicieli mediów oraz studentów, na temat odpowiedzialności za społeczeństwo. Zaczynając od najniższego stopnia zaangażowania, czyli indywidualnych i pozarządowych inicjatyw społecznych, poprzez działania na przestrzeni biznesu oraz spojrzenie na możliwości i potrzeby rozwoju ze strony nauki.
Patronat medialny nad konferencją objęły: KampanieSpołeczne.pl, CSR Info, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CR Navigator, Radio dla Ciebie, Akademickie Radio Kampus.
Więcej informacji na www.politologia.wnhis.uksw.edu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS