logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 8. urodziny slamu poetyckiego w Powiększeniu
24.02.2011
Tematy: Wydarzenia

8. urodziny slamu poetyckiego w Powiększeniu



W czwartek, 10 marca w warszawskim klubie Powiększenie odbędą się „8 urodziny Slamu poetyckiego w Polsce”. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Polarbear z Wielkiej Brytanii.

Pierwszy slam odbył się w warszawskiej Starej Prochoffni i organizował go Bohdan Piasecki. Od 2006 roku prowadzi go duet Teges Szmeges: Wojciech Cichoń i Grzegorz Bruszewski. Dzisiaj slam na stałe wpisał się w krajobraz miejskich imprez.

Dzięki współpracy z British Council w tym roku ósme urodziny slamu poetyckiego w Polsce swoją obecnością uświetni, wywodzący się z Birmingham w Wielkiej Brytanii, Polarbear – jeden z czołowych artystów spoken word na świecie. 10 marca wystąpi w Powiększeniu, a dzień później poprowadzi otwarty wykład „Spoken Word – Writing for your own voice” na SWPS w Warszawie.

Polarbear’owi uznanie przyniosło tournee w ramach Apples & Snakes Exposed Tour oraz występy podczas festiwali, które otworzyły mu drogę na sceny całego świata. Wiele jego występów transmitowanych było przez Radio BBC. Poeta uczestniczy w międzynarodowych projektach pisarskich i performerskich. Na przełomie 2008/2009 Polarbear objechał Wielką Brytanię ze swoim pierwszym pełnowymiarowym spektaklem „performance story” zatytułowanym „If I cover my nose you can’t see me”, prezentowanym na zakończenie London Literature Festival.

Po pobycie w Warszawie wybiera się do Krakowa gdzie weźmie udział w dyskusji na temat slamu poetyckiego i poezji spoken word oraz wystąpi jako gość specjalny na odbywającym się tam slamie na Kazimierzu w klubie Kolanko No 6.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek