Aby uczcić rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, o 17:00 w godzinę „W” 1 sierpnia kilkadziesiąt stacji radiowych i telewizyjnych wyemituje spot „70 sekund dla Powstańców”, w którym cisza przeplata się z archiwalnymi odgłosami walk. Portale internetowe biorące udział w akcji wyemitują specjalne bannery.
Do inicjatywy przyłączyły się m.in. Polsat, TVN, TVN 7, Eska TV, RMF FM, TOK FM, Eska, Złote Przeboje, Gazeta.pl, Newsweek.pl i o2.pl. Do akcji nie przyłącza się TVP, w planach ma jednak przekazywanie na żywo relacji z „minuty milczenia” w Warszawie, a jak podaje rzecznik TVP Jacek Rakowiecki, stacja nada od 30 lipca do 2 sierpnia około 50 godzin materiałów o Powstaniu.
Związek Powstańców Warszawskich sprawuje honorowy patronat nad akcją. Inicjatorem akcji jest agencja Ogilvy & Mather Advertising, która realizuje ją wraz z domem mediowym Maxus.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji
-
27.04.2022
Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)
-
25.04.2022
„Kawa za książkę” w Green Caffè Nero