Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Słowenia, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
68 kilogramów żywności – co to naprawdę znaczy?
68 kilogramów. Tyle żywności rocznie wyrzuca do śmieci statystyczny obywatel Słowenii. 16 października, w Światowy Dzień Żywności (The World Food Day), sieć marketów spożywczych SPAR Slovenia postanowiła pokazać, ile to rzeczywiście jest i co można z tym zrobić.
Do kampanii społecznej Project 68 kg zaproszono Marka Pavčnika, najsłynniejszego słoweńskiego szefa kuchni, który na zamku w miejscowości Laško prowadzi kultową restaurację PAVUS Grad Tabor Laško i serwuje m.in. zupę łąkową z 15 ziół rosnących na okolicznych polach.
Efekty tej niezwykle udanej współpracy można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Project 68 kg
Czas:
2020.10.18
Nadawca:
SPAR Slovenia
Media:
film, live action
Wykonawca:
Futura DDB, Lublana, Słowenia
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni