Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Ukraina, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Obronność i bezpieczeństwo
672 godziny
Wczesnym rankiem 24 lutego rozpoczęła się inwazja Rosji na Ukrainę. I choć od tego momentu większość działań na terytorium naszego sąsiada została skoncentrowana na aktywnościach militarnych, logistycznych i pomocowych, nadal funkcjonują tam instytucje kultury. Przykładem może być kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie władz Ukrainy i podnosząca na duchu jej obywateli.
Premiera spotu miała miejsce po równo miesiącu od rozpoczęcia działań wojennych i tak też zatytułowano film: 672 godziny (choć miesiące mają 720 bądź 744 godziny, luty jest wyjątkiem i trwa 672 godziny lub 696 w latach przestępnych). Film został opatrzony napisami w języku angielskim:
Nazwa kampanii:
672 Hours: A Month Of War
Media:
film
Wykonawca:
Senate Agency, Ukraine
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?