Kreacje / printy, Kampanie, Ukraina, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie polityczne, Obronność i bezpieczeństwo
────── 29.03.2022
672 godziny
Wczesnym rankiem 24 lutego rozpoczęła się inwazja Rosji na Ukrainę. I choć od tego momentu większość działań na terytorium naszego sąsiada została skoncentrowana na aktywnościach militarnych, logistycznych i pomocowych, nadal funkcjonują tam instytucje kultury. Przykładem może być kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie władz Ukrainy i podnosząca na duchu jej obywateli.
Premiera spotu miała miejsce po równo miesiącu od rozpoczęcia działań wojennych i tak też zatytułowano film: 672 godziny (choć miesiące mają 720 bądź 744 godziny, luty jest wyjątkiem i trwa 672 godziny lub 696 w latach przestępnych). Film został opatrzony napisami w języku angielskim:
Nazwa kampanii:
672 Hours: A Month Of War
Kraje:
Ukraina
Media:
film
Wykonawca:
Senate Agency, Ukraine
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową