logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > 60 ton szkła na „Eko Akcji Szkła Segregacji”
17.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

60 ton szkła na „Eko Akcji Szkła Segregacji”



W weekendowej „EKO Akcji Szkła Segregacji” – po raz drugi organizowanej przez firmy Carlsberg Polska i TESCO – uczestniczyło 30 tysięcy osób z ośmiu miast Polski, które na miejsca akcji dostarczyły łącznie około 60 ton szkła. W zamian za przyniesione butelki, słoiki organizatorzy wręczyli w sumie 40 tysięcy sadzonek i kuponów na zielone punkty Clubcard. Celem akcji było budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu. Patronat obejmowała KOBA, Organizacja Odzysku.

Akcja miała miejsce w wybranych sklepach TESCO – w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie.

– Już ubiegłoroczna edycja Eko-Akcji Szkła Segregacji pokazała, że razem można więcej dokonać i sprawić, by odzew mieszkańców, naszych klientów, był naprawdę duży. Współpraca Tesco i Carlsberg Polska zaangażowała wówczas ponad 15 tysięcy klientów, dlatego w tym roku postanowiliśmy zwiększyć zasięg akcji. W ostatni weekend odwiedziło nasze stanowiska z butelkami i słoikami około 30 tysięcy osób, co pokazuje, że wspólne działania edukacyjne są skuteczniejsze –  podsumowuje Łukasz Kędzior, organizator akcji z ramienia  TESCO Polska.

– Z radością i satysfakcją odnotowujemy tak liczny udział mieszkańców miast w organizowanej wspólnie z Tesco ekologicznej akcji. Wierzymy, że w ten sposób dokładamy naszą cegiełkę w budowaniu świadomości ekologicznej naszych konsumentów. Czujemy bowiem powinność zachęcania naszego konsumenta do segregacji opakowań szklanych i informowania, co należy czynić z butelką po wypiciu trunku, by minimalizować niekorzystny wpływ na środowisko naturalne. – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

–  Cieszy nas tak duży odzew społeczny. Imponująca frekwencja podczas akcji odzwierciedla potrzeby organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych, dzięki którym Polacy coraz chętniej segregują odpady –  mówi Zbigniew Skowronek, Dyrektor ds. Handlowych w KOBA, Organizacji Odzysku S.A.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek