logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > 38 000 zł dla KOPD. Czy w tym roku zbierzemy więcej?
28.12.2017
Tematy: Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska

38 000 zł dla KOPD. Czy w tym roku zbierzemy więcej?



Komitet Ochrony Praw Dziecka (KOPD) oraz sieć sklepów SMYK już po raz ósmy prowadzą zbiórkę funduszy, której celem jest pomoc dzieciom doświadczającym przemocy domowej. Robiąc zakupy na terenie sieci sklepów Smyk w całej Polsce, można wesprzeć akcję wrzucając pieniądze do specjalnie oznakowanych puszek.

Zbiórka rozpoczęła się 23 listopada a jej zakończenie planowane jest na 6 marca. Ambasadorami kampanii są Artur Barciś oraz Maria Seweryn. Zachęcając do wsparcia działań KOPD  wzięli oni udział w promujących spotach dostępnych w social mediach. Celebryci informując o trwającej zbiórce funduszu dla dzieci, zwracają społeczną uwagę na problem przemocy domowej. W ubiegłym roku udało się zebrać prawie 38 000 zł., co skutecznie pomogło wesprzeć podopiecznych Komitetu.

– Tygodnie przed i po Świętach Bożego Narodzenia to okres, kiedy KOPD stara się zwrócić uwagę społeczeństwa na problem agresji domowej, który niestety w naszym kraju nadal jest bardzo powszechny. To nie tylko kary cielesne, które wciąż stosuje wielu rodziców, ale również np. agresja słowna, wpływająca bardzo negatywnie na psychikę i dalszy rozwój dziecka. Nasi psychologowie i mediatorzy – oprócz pomocy dzieciom – starają się także wspierać rodziców w kształtowaniu prawidłowych metod wychowawczych – powiedziała Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz  z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

Komitet Ochrony Praw Dziecka prowadzi wsparcie dla dzieci doświadczających przemocy domowej w zakresie mediacji, porad psychologicznych, interwencji oraz terapii. Pieniądze zgromadzone w czasie zbiórki w SMYKU zostaną w pełni przeznaczone na te działania. Wkrótce na billboardzie w centrum Warszawy będzie wyświetlany spot promujący akcję, którego bohaterem jest aktor Artur Barciś. Więcej informacji można znaleźć na stronie: WWW.kopd.pl oraz FB KOPD

kopd Smyk zbiórka Artur Barciś


Nazwa kampanii:
Wielka zbiórka świąteczna KOPD
Nadawca:
Komitet Ochrony Praw Dziecka
Wykonawca:
Komitet Ochrony Praw Dziecka, Smyk





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek