38 000 zł dla KOPD. Czy w tym roku zbierzemy więcej?
Komitet Ochrony Praw Dziecka (KOPD) oraz sieć sklepów SMYK już po raz ósmy prowadzą zbiórkę funduszy, której celem jest pomoc dzieciom doświadczającym przemocy domowej. Robiąc zakupy na terenie sieci sklepów Smyk w całej Polsce, można wesprzeć akcję wrzucając pieniądze do specjalnie oznakowanych puszek.
Zbiórka rozpoczęła się 23 listopada a jej zakończenie planowane jest na 6 marca. Ambasadorami kampanii są Artur Barciś oraz Maria Seweryn. Zachęcając do wsparcia działań KOPD wzięli oni udział w promujących spotach dostępnych w social mediach. Celebryci informując o trwającej zbiórce funduszu dla dzieci, zwracają społeczną uwagę na problem przemocy domowej. W ubiegłym roku udało się zebrać prawie 38 000 zł., co skutecznie pomogło wesprzeć podopiecznych Komitetu.
– Tygodnie przed i po Świętach Bożego Narodzenia to okres, kiedy KOPD stara się zwrócić uwagę społeczeństwa na problem agresji domowej, który niestety w naszym kraju nadal jest bardzo powszechny. To nie tylko kary cielesne, które wciąż stosuje wielu rodziców, ale również np. agresja słowna, wpływająca bardzo negatywnie na psychikę i dalszy rozwój dziecka. Nasi psychologowie i mediatorzy – oprócz pomocy dzieciom – starają się także wspierać rodziców w kształtowaniu prawidłowych metod wychowawczych – powiedziała Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz z Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Komitet Ochrony Praw Dziecka prowadzi wsparcie dla dzieci doświadczających przemocy domowej w zakresie mediacji, porad psychologicznych, interwencji oraz terapii. Pieniądze zgromadzone w czasie zbiórki w SMYKU zostaną w pełni przeznaczone na te działania. Wkrótce na billboardzie w centrum Warszawy będzie wyświetlany spot promujący akcję, którego bohaterem jest aktor Artur Barciś. Więcej informacji można znaleźć na stronie: WWW.kopd.pl oraz FB KOPD
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz