logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 300 tysięcy reszty dla Gruzji
04.01.2013
Tematy: Wydarzenia

300 tysięcy reszty dla Gruzji



Niemal 300 tysięcy złotych na pomoc dzieciom z Gruzji udało się pozyskać w wyniku zakończonej już, trzeciej edycji akcji „Reszta w Twoich Rękach”. Trzy edycje akcji przyniosły łącznie 1 milion złotych.

Akcja organizowana była przez Mennicę Polską oraz UNICEF Polska. Patronat honorowy nad tegoroczną edycją objęła Pani Anna Komorowska, Małżonka Prezydenta RP. Program wspiera także Magdalena Różczka, Ambasador Dobrej Woli UNICEF.

„Dobre Dukaty”, wydawane na życzenie klientów zamiast reszty, która przekazywana była na program UNICEF, dostępne były w ponad 2000 punktów handlowych w całej Polsce. W tegorocznej edycji akcji uczestniczyło 16 partnerów handlowych. Wśród nich największą liczbę Dobrych Dukatów dystrybuował E.Leclerc, wyróżnienia zdobyły także sieć supermarketów OBI i Drogerie Natura oraz Aster. Dochód z akcji zostanie w całości przekazany na projekty UNICEF umożliwiające dzieciom w Gruzji dostęp do edukacji. 

Katarzyna Kordziak-Kacprzak, Dyrektor Fundraisingu UNICEF Polska komentuje: W tym roku wspieraliśmy projekt edukacyjny w Gruzji, kraju o wspaniałej kulturze i dramatycznej historii. Wiele dzieci w Gruzji to uchodźcy wewnętrzni. Razem z rodzicami były one zmuszone opuścić swoje domy na skutek konfliktu zbrojnego. Ich dostęp do szkoły jest często utrudniony. Wiele wysiłku wymaga w Gruzji również umożliwienie nauki integracyjnej dzieciom z niepełnosprawnością czy odpowiedni dostęp do edukacji dla dzieci osieroconych. Mamy nadzieję, że dzięki zebranej przez nas kwocie prawie 300 tysięcy złotych, UNICEF będzie miał możliwość pozytywnie wpłynąć na system edukacyjny w Gruzji i wszystkie dzieci w tym kraju będą mogły cieszyć się szkołą.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek