logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 29 czerwca – święto ratowników WOPR
29.06.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

29 czerwca – święto ratowników WOPR



29 czerwca to Dzień Ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Z tej okazji firma Carlsberg Polska, w ramach programu edukacyjnego „Trzeźwo myślę”, przygotowała zestaw rad i wskazówek dotyczących bezpiecznego odpoczynku nad wodą.

W Polsce każdego roku z powodu utonięcia traci życie średnio pół tysiąca osób. Zdecydowaną większość z nich stanowią mężczyźni, około jednej czwartej ofiar jest pod wpływem alkoholu. A początek wakacji to czas, gdy statystyki utonięć rosną.

Tomasz Draczyński, ratownik z OSP Ratownictwo Wodne – Warszawa i ambasador kampanii edukacyjnej „Trzeźwo myślę” opowiada, o czym należy pamiętać podczas rekreacji nad wodą. Wideo z wypowiedzią Tomasza Draczyńskiego można obejrzeć TUTAJ. Infografiki z zestawem wskazówek dotyczących bezpiecznego odpoczynku nad wodą prezentujemy poniżej:

zdrowie edukacja woda konsumpcjonizm Trzeźwo Myślę WOPR Carlsberg Polska konsumenci Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji ratownictwo wodne ratownik utonięcia


Nazwa wydarzenia:
29 czerwca – święto ratowników WOPR
Czas:
2020.6.29 - 2020.6.29
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek