28 krajów, 450 miast, globalne cele
Ruszyła polska odsłona kampanii "Project Everyone", projektu informującego o globalnych celach, jakie ONZ chce osiągnąć do 2030 r.
Cele ONZ podczas kolejnych 15 lat skupiają się wokół walki z ekstremalnym ubóstwem i przeciwdziałaniu zmianom klimatycznym. Celem kampanii jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców na całym świecie. Agencja Posterscope jest globalnym partnerem akcji. Na całym świecie zaangażowano w akcję ponad 125 partnerstw z właścicielami nośników OOH, informacje ukażą się na 140 tys. nośników OHH usytuowanych w 450 miastach w 28 krajach. O nowych celach ONZ będą informować m.in. nośniki znajdujące się na Piccadilly Circus w Londynie, Swanston Street w Melbourne, Bukit Bintang w Kuala Lumpur czy na Times Square w Nowym Jorku.
We wrześniu 2015 r. w siedzibie ONZ w Nowym Jorku zapadły decyzje dotyczące celów organizacji na najbliższe 15 lat. Przedstawiciele 193 krajów członkowskich organizacji zdecydowali, że priorytetem będzie walka z ekstremalnym ubóstwem oraz postępującymi zmianami klimatycznymi. Aby zapewnić realizację tych celów do 2030 roku niezbędna jest globalna akcja informacyjna dotycząca priorytetów na najbliższe lata. Globalna kampania informacyjna powstała z inicjatywy Richarda Curtisa, brytyjskiego scenarzysty, producenta i reżysera filmowego.
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Posterscope w partnerstwie z wybranymi właścicielami nośników reklamowych zbudowała sieć ponad 21 tys. ekranów. Do akcji przyłączyły się AMS, Stroer, Big Format TV, IMS, Screen Network, Metromedia i Benefit TV.
Do zespołu założycielskiego projektu należą: Aviva, Getty Images, Standard Chartered, Unilever, Akshaya Patra, Fundacja Billa i Melindy Gates, Global Citizen, Google, Huffington Post, ONE, Penguin Random House, Reliance Group, Save the Children, SAWA, UNDP, UN Foundation, UNICEF, Universal South Africa, Virgin, Vodafone Foundation, WeTransfer i Wikipedia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie