logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 2000 euro na internetowy wolontariat
26.06.2014
Tematy: Wydarzenia

2000 euro na internetowy wolontariat



Do 15 lipca można zgłaszać wnioski w międzynarodowym konkursie „Discover e-volunteering”. Każdy, kto ma pomysł na projekt, w którym uczestnicy pomagają sobie przez internet (na formach internetowych, przez mail/Skype), budują zasoby wspólnej wiedzy (np. używając mechanizmu wiki), tworzą mapy społecznościowe (np. używając OpenStreetMap), dzielą się wiedzą i umiejętnościami (np. e-learning), wcielają się w role dziennikarzy obywatelskich, albo robią coś jeszcze innego, co ma pozytywny wpływ na życie w realnej rzeczywistości, może otrzymać grant dla swojej organizacji. Wszystkie te działania mogą być nazwane e-wolontariatem, gdyż wykonywane są dobrowolnie i bez wynagrodzenia.

Aby sprawdzić, czy pomysł na projekt można nazwać e-wolontariatem można rozwiązać internetowy quiz. Do wygrania jest grant w wysokości 2000 euro na wdrożenie projektu. Finaliści konkursu wezmą udział w międzynarodowych warsztatach i sesjach mentorskich z ekspertami, którzy pomogą im w dopracowaniu projektów. 

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie discoverevolunteering.eu. Zainteresowani działalnością społeczną w sieci mogą stworzyć swój profil na stronie Dobra-Siec.pl – portalu społecznościowym skierowanym do aktywistów: organizacji pozarządowych, grup nieformalnych, instytucji i wszystkich zainteresowanych.  

W poprzednich edycjach konkursu zgromadzono ponad 240 projektów z 31 europejskich państw – najciekawsze z nich zebrane są w bazie dobrych praktyk portalu E-wolontariat.pl. Na ich podstawie została stworzona interaktywna infografika pokazująca, jak e-wolontariat wygląda w praktyce.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek