Akcja „Woda dla Sudanu” prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę ma dwa lata. Dzięki środkom zebranym poprzez sprzedaż specjalnej butelki Cisowianki 0,33l. z czystej wody pitnej korzysta już 5 tysięcy mieszkańców Sudanu Południowego.
Podsumowanie dotychczasowych działań i ich efekty można zobaczyć w nowym spocie informacyjnym wyreżyserowanym przez Grzegorza Kuczriszkę Materiał powstał podczas wyjazdu do Sudanu Południowego, gdzie ze środków zgromadzonych w ramach akcji zbudowano pierwsze studnie. Widzowie mogą obejrzeć film na antenie telewizji TVN, która od początku patronuje akcji, a także na ekranach sieci kinowej Cinema City.
Film przenosi widza na chwilę w odległe rejony świata, gdzie życie ludzi wygląda zupełnie inaczej niż w Polsce, a każdy dzień podporządkowany jest jednemu celowi – zdobywaniu wody. Dzięki działaniom Polskiej Akcji Humanitarnej – budowie studni, a także programom rolnym i edukacyjnym ludzie otrzymują szansę na nowe, lepsze życie. „Niebieskie złoto” oznacza nie tylko zaspokojenie pragnienia, ale także zmniejszenie ryzyka groźnych chorób, możliwość uprawy ziemi i hodowli zwierząt. Do dalszego niesienia pomocy, otwartości na świat zachęca w spocie Agata Buzek – ambasadorka Polskiej Akcji Humanitarnej. Oprawę muzyczną materiału tworzyli uczestnicy Mistrzowskich Warsztatów Interdyscyplinarnych Agaty Steczkowskiej, a finalny kształt ścieżce dźwiękowej nadała Agata Steczkowska wraz z bratem Pawłem Steczkowskim.
– Dzięki zaangażowaniu partnerów, m.in. telewizji TVN, a także wszystkim, którzy informują o problemie wodnym będziemy mogli zachęcić jeszcze więcej osób do uczestnictwa w akcji. To właśnie dzięki pojedynczym osobom możemy budować kolejne studnie. Mały gest, taki jak zakup butelki, czy wpłata na konto, może naprawdę zmienić bardzo dużo – mówi Justyna Stępień z Polskiej Akcji Humanitarnej.
Partnerem działań PAH i Cisowianki w Sudanie są telewizja TVN, Clear Channel, National Geographic Channel, portal Onet.pl, Polskie Radio, Cogito oraz magazyn MaleMen.
Akcja Woda dla Sudanu wyróżniona została tytułem Kampanii Społecznej Roku 2009 przyznawanym przez Fundację Komunikacji Społecznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS