logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 19 tysięcy par oczu
30.11.2012
Tematy: Kampanie, Holandia, Pomoc rozwojowa

19 tysięcy par oczu

Your browser does not support the video tag.


Przez 24 godziny ściany olbrzymiej hali widowiskowej Ziggo Dome, w której w ostatnim czasie zagrali m.in. Pearl Jam, Radiohead, Madonna czy Lady Gaga, stały się powierzchnią reklamową UNICEF-u. Na wyświetlaczach przesuwały się mrugające co 4,5 sekundy oczy dzieci. Po upływie doby wyświetlane oczy zamknęły się, a na liczniku umieszczonym pod spodem zastygła liczba 19000. Kampania zatytułowana "Closing eyes" (Zamykanie oczu) ruszyła w Amsterdamie 20 listopada, czyli dokładnie w Powszechny Dzień Dziecka ustanowiony przez ONZ.

Przekaz kampanii ma za zadanie uświadomienie ogromnej umieralności wśród dzieci. Każdego dnia na świecie umiera ich tyle, ile nie zdołałby pomieścić w swoich przestrzeniach gigantyczny Ziggo Dome. Hasło akcji informuje: "Today again 19000 children died for reasons we can prevent" (Dziś znowu 19000 dzieci umrze z powodów, którym możemy zapobiec). Udostępnienie choćby takich fundamentalnych dóbr jak woda pitna czy leki może zmniejszyć tę liczbę.

Projekt zrealizowany został przez holenderską agencję Roorda Reclamebureau. Wpisuje się w szerszą, ogólnoświatową kampanię organizacji pod hasłem "Belive in zero" (Uwierz w zero); amerykański spot kampanii był opisywany na portalu. Jej celem jest budowanie optymistycznej wiary w przyszłość, w której dzieci będą bezpieczne i zaopiekowane, a ich prawa respektowane.

Marta Reutt



Nazwa kampanii:
Closing eyes
Czas:
2012.11.20
Nadawca:
UNICEF
Media:
Ekrany LCD, internet
Wykonawca:
Roorda Reclamebureau
Adresaci:
Przechodnie w Amsterdamie, internauci
Hasło kampani:
Today again 19 000 children died for reasons we can prevent. We believe in zero (Dziś znowu 19 000 dzieci umrze z powodów, którym możemy zapobiec. Wierzymy w zero)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek