11 stycznia po raz XVII zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W tym roku jej celem będzie zebranie środków finansowych na wczesne wykrywanie nowotworów u dzieci, a finałowi przyświecać będzie również hasło „W zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Zbyt późne zdiagnozowanie u dzieci chorób nowotworowych to obecnie poważny problem na oddziałach onkologicznych. Brakuje też lekarstw w długiej i trudnej walce z chorobą. Pomysłów jak zapobiegać tego typu problemom jest wiele, jednym z może być chociażby utworzenie ośrodków wyposażonych w ultranowoczesny sprzęt do wczesnej diagnostyki, a dostęp do tych ośrodków powinien być dla każdego dziecka bezproblemowy.
Relacja z wydarzeń 17. Finału Wielkiej Orkiestry rozpocznie się na antenie TVP2 o godz. 9.00. Łącznie w TVP2 przewiduje się 4 godz. 30 minut transmisji. Centrum dowodzenia tradycyjnie mieścić się będzie w studiu nr 5 na ul. Woronicza w Warszawie, a Studio nr 4 zamieni się w Fitness Club, w którym będzie można ćwiczyć z najwybitniejszymi polskimi sportowcami i dziennikarzami TVP. Spod Pałacu Kultury o godz. 13.40 wystartuje bieg „Policz się z cukrzycą” – gdzie będzie można zmierzyć się z telewizyjnymi gwiazdami lub oglądać je na scenie w trakcie wielkiego koncertu pod Pałacem. O godz. 20.00 jak zwykle odbędzie się akcja „Światełko do nieba”.
—
Według badań BAV (BrandAsset Valuator) oceniających pozycje marek (w tym kontekście – marek pozarządowych na świecie) marka WOŚP reprezentuje, zgodnie z klasyfikacją Y&Rchetypes bazującą m.in. na jungowskiej teorii archetypów, archetyp Wojownika. Archetyp ten reprezentuje osobowość o silnym charakterze, kojarzącą się z dynamizmem działania oraz odwagą. Podstawowym znaczeniem Wojownika jest zaś: działanie, moc i zwyciężanie.
Biorąc pod uwagę takie cechy marki jak wyróżnialność, zapotrzebowanie, szacunek, oraz wiedzę które porównano ze sobą WOŚP osiągnęła maksimum tego, co można było uzyskać.
Siedem głównych cech wizerunkowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, oraz ich ocena w skali 1-100, przedstawia się następująco:
– marka godna zaufania – 100
– marka wyróżniająca – 100
– marka autentyczna – 100
– marka zyskująca na popularności – 100
– marka mająca wysokie osiągnięcia – 99,9
– marka wrażliwa społecznie – 99,9
– marka oryginalna – 99,8
WOŚP jawi się także jako jedna z najsilniejszych marek tego rodzaju we wszystkich krajach, w których prowadzone są badania BAV. Porównywalnie wypadają jedynie St. Jude Children’s Research Hospital w USA, Canadian Cancer Society w Kanadzie, Czerwony Krzyż w Meksyku, czy Cliniclowns w Holandii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS