15,5 tys. darowizn o średniej wartości 16,56 zł do 1900 organizacji społecznych to wyniki serwisu FaniMani.pl z ostatniego kwartału. FaniMani to portal, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Użytkownicy dokonali zakupów w 800 dostępnych e-sklepach, a ich łączna wartość przekroczyła 2,8 mln zł. Według statystyk konsumenci za pośrednictwem FaniMani.pl najczęściej kupowali w sklepach z kategorii: produkty dla zwierząt, elektronika, odzież, książki, zakupy codzienne oraz zakupy grupowe. Każdy kto robi zakupy przez internet może, korzystając z portalu, wesprzeć wybrany przez siebie cel społeczny, nie wydając więcej ponad to, co i tak zapłaciłby za wybraną przez siebie rzecz. Aby zrobić zakupy w ten sposób, należy zarejestrować się w serwisie, wybrać sklep (lista wszystkich sklepów), w którym zamierzamy dokonać zakupu, wskazać cel (lista wszystkich organizacji), który chce się wesprzeć i dokonac zakupu. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości naszych zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki można monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto.
Obecnie serwis współpracuje z blisko 2000 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzamii innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia