logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > 1000 dni
16.01.2017
Tematy: Kampanie, Nigeria, Prawa człowieka, Walka z przemocą

1000 dni



Podjeżdża biała furgonetka. Wysiada z niej kobieta i udaje się w kierunku zatłoczonego bazaru. Kiedy dociera do jego centrum, odrzuca okrycie pod którym znajduje się ładunek wybuchowy. Ogromny huk i długie białe światło.

Następnie akcja przenosi się do… raju. Ludzie, którzy przed chwilą dobijali targu, są ubrani na biało, machają do siebie, uśmiechają się. W kadrze pojawiają się japonki, które miała na sobie kobieta-samobójczyni. Jest to jedyny ślad, jaki po niej pozostał. Dla takich ludzi nie ma bowiem miejsca w raju.

,,There are no murderers in paradise. Don’t use our girls as tools. Bring back our girls. Bring back the rest of our girls” (,,Nie ma miejsca dla morderców w raju. Nie używajcie naszych dziewczynek, jako narzędzi. Zwróćcie nasze dziewczynki. Zwróćcie resztę naszych dziewczynek”) – apeluje nadawca kampanii, Boko Halal.

1000 dni. Tyle dni upłynęło od porwania przez grupę Boko Haram uczennic z żeńskiego internatu w miejscowości Chibok. Organizacja Boko Halal chce przypomnienieć całemu światu, a w szczególności władzom Nigerii, że sprawa się jeszcze nie zakończyła. Część uprowadzonych nastolatek już wróciła do swoich domów, lecz większość jest wciąż przetrzymywana przez terrorystów.

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
No Paradise
Czas:
2017.1.1
Nadawca:
Boko Halal
Media:
Internet
Wykonawca:
Noahs Ark, Lagos, Nigeria
Adresaci:
Cały świat
Hasło kampani:
“There are no murderers in paradise. Don’t use our girls as tools. Bring back our girls. Bring back the rest of our girls (Nie ma miejsca dla morderców w raju. Nie używajcie naszych dziewczynek, jako narzędzi. Zwróćcie nasze dziewczynki. Zwróćcie resztę naszych dziewczynek)”





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek