logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > 100 tys. zł dla debiutujących artystów w konkursie „Piórko” Biedronki
09.07.2020
Tematy: Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka

100 tys. zł dla debiutujących artystów w konkursie „Piórko” Biedronki

100 tys. zł dla debiutujących artystów w konkursie „Piórko” Biedronki


Ruszył drugi etap tegorocznego konkursu Biedronki „Piórko 2020”. Zwycięski projekt graficzny ma szansę na wygraną w wysokości aż 100 tys. zł.

Konkurs „Piórko” składa się z dwóch etapów. Najpierw do „Piórka” zgłaszają się debiutujący pisarze, którzy nadsyłają opowiadania dla dzieci w wieku 4-10 lat. Ten etap już został zakończony. 23 czerwca czek na 100 tys. zł otrzymała poznanianka Agnieszka Syczyło, za historię „O Malwinie i tajemnicy Dziadka piwnicy”. Teraz pora na grafików, którzy mają za zadanie stworzyć do opowieści o Malwinie ciekawe ilustracje. Zgłaszający się ilustratorzy muszą być debiutantami, bez publikacji książkowych w portfolio.

Technika nadesłanej pracy nie jest tu istotna – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor do spraw komunikacji w sieci Biedronka i juror „Piórka”. – To, co liczy się dla jury, to umiejętność dopasowania warstwy graficznej do treści zwycięskiej książki i ciekawa „kreska”. Artysta po prostu musi sprawić, by mali czytelnicy Piórka mogli zobaczyć bohaterów opowieści i stać się ich przyjaciółmi.

Warto, aby uczestnicy konkursu pamiętali o tym, że ilustracja jest nierozerwalnie związana z tekstem, ale nie powinna dosłownie go obrazować – dodaje Katarzyna Nowowiejska, przewodnicząca kapituły konkursu w kategorii Ilustracje. – Jej zadanie to pogłębianie literackich doznań, a do takiego wyzwania rysownik powinien podchodzić indywidualnie i nie powielać utartych schematów.

Prace należy zgłaszać poprzez formularz na stronie piorko.biedronka.pl. Wszyscy ilustratorzy, chcący wziąć udział w konkursie, będą mieli dostęp do całości zwycięskiego tekstu. Aby się z nim zapoznać, należy założyć konto na stronie konkursowej i się tam zalogować. Termin nadsyłania ilustracji mija 30 lipca. Rozstrzygnięcie tego etapu konkursu zaplanowano na początek września, a nowa książka trafi do sprzedaży w sieci Biedronka w listopadzie.

Od 2015 roku powstało już pięć książek dla dzieci w ramach „Piórka”: „Szary domek”, „Córka bajarza”, „Nieustraszony Strach na Wróble”, „Mały Saj i wielka przygoda” oraz „O królewiczu, który się odważył”. Wszystkie trafiły na półki sklepów Biedronka w całym kraju. Łącznie sprzedały się w ponad 220 tys. egzemplarzy.

konkurs biedronka edukacja kultura Piórko Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji Konkurs Piórko


Nazwa wydarzenia:
100 tys. zł dla debiutujących artystów w konkursie „Piórko” Biedronki
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Biedronka





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek