1 / 9
Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka. Kampania zrealizowana na zlecenie Thai Health Promotion Foundation miała za zadanie przestrzec kierowców przed sennością: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie). Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
24.02.2021
Tylko humor może nas uratować
-
24.02.2021
Druga strona polowania
-
22.02.2021
Dostęp do opieki zdrowotnej to prawo człowieka
-
22.02.2021
Srebrny Odcień Depresji, czyli o seniorach w Światowy Dzień Walki z Depresją