Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Przestrzeń między dolną a górną stopniowo i nieubłaganie się kurczy. Jest jeszcze całkiem spora, gdy matka prowadzi wózek. Mniejsza – gdy chłopiec pedałuje na rowerku. Zmniejsza się do minimum, gdy przez ulicę przechodzi ojciec z dzieckiem. Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka.
Kampania zrealizowana we wrześniu tego roku na zlecenie Thai Health Promotion Foundation ma za zadanie przekonać kierowców, że senność jest silniejsza od nich i kiedyś może z nimi wygrać: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie).
Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy