Powieki stają się ciężkie, coraz cięższe… Przestrzeń między dolną a górną stopniowo i nieubłaganie się kurczy. Jest jeszcze całkiem spora, gdy matka prowadzi wózek. Mniejsza – gdy chłopiec pedałuje na rowerku. Zmniejsza się do minimum, gdy przez ulicę przechodzi ojciec z dzieckiem. Jeśli oczy całkowicie się zamkną, samochód uderzy w człowieka, bo wypadki zdarzają się w mgnieniu oka.
Kampania zrealizowana we wrześniu tego roku na zlecenie Thai Health Promotion Foundation ma za zadanie przekonać kierowców, że senność jest silniejsza od nich i kiedyś może z nimi wygrać: „Sleepiness is stronger than you” (Senność jest silniejsza od ciebie).
Kampania, stworzona przez agencję BBDO z Bangkoku, otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek