Konkursowi reklamowemu Złote Orły towarzyszy konkurs Młode Orły skierowany do młodych adeptów reklamy. W tegorocznej edycji zadaniem uczestników jest zaprojektowanie plakatu lub billboardu z użyciem hasła “1% na kulturę”. Możliwe jest dodanie własnego hasła. Termin nadesłania pracy upływa w piątek 12 listopada 2010 r. Konkurs jest otwarty dla wszystkich twórców do 28 roku życia (urodzonych nie wcześniej niż w 1982 r.)
Nagrodą jest Grand Prix konkursu Młode Orły 2010 oraz 5000,- złotych ufundowane przez polski oddział IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy). Nagrody zostaną wręczone na uroczystości w warszawskim hotelu Westin 14 grudnia 2010 roku.
“Nad Polską wisi groźba regresu cywilizacyjnego” tak zaczyna się petycja do Premiera wystosowana przez porozumienie Obywatele Kultury. Chodzi m.in. o podwyższenie środków ministerstwa kultury do wysokości 1% budżetu rządowego (więcej szczegółów na stronie www.obywatelekultury.pl). Dla rządu to tylko 1%, a dla kultury aż 25% podwyżki. Dotychczasowa wysokość wydatków państwa na kulturę stawia Polskę na przedostatnim miejscu w Unii Europejskiej.
Uwaga! Termin przyjmowania zgłoszeń został przesunięty na 19 listopada.
Szczegółowe informacje nt. konkursu: www.zloteorly.com.pl/mlode.html
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS