Można je zawiesić na drzewie, zamrozić, pozostawić pod opieką groźnie szczekającego wilczura, podrzucić sąsiadce do ukrycia albo schować pod łodzią. Kampania przekazuje, że każdy sposób jest dobry, żeby powstrzymać osobę pod wpływem alkoholu przed prowadzeniem samochodu – w tym spocie symbolem tego jest zabieranie kluczyków, a hasło brzmi "Alkohol i kluczyki? Wykluczone!"
Spot przedstawia sceny z różnych spotkań, podczas których pity jest alkohol. Uczestnicy imprez, by powstrzymać kierowców przed jazdą po wypiciu, wymyślają rozmaite sposoby na uniemożliwienie im dostępu do kluczyków. Akcję, zachęcającą otoczenie osób prowadzących pojazdy do reagowania, gdy ktoś chce nietrzeźwy wsiąść za kierownicę, przygotowano na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024