logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Żywność się nie marnuje z Tesco
07.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Żywność się nie marnuje z Tesco



Pod hasłem „Talent do niemarnowania” rusza 11. edycja programu Tesco dla Szkół. Partnerem merytorycznym jest Federacja Polskich Banków Żywności. Program koncentruje się w tym roku na przybliżaniu dzieciom problemu marnowania żywności.

Uczestnicy będą poznawać sposoby na niemarnowanie jedzenia i rywalizować o nagrody w konkursie filmowym, wśród jurorów którego znajdą się m.in. wykładowcy szkoły filmowej Wajda School oraz krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Do wygrania jest 10 nowoczesnych pracowni multimedialnych, 16 zestawów wyposażenia szkolnej sali kinowej oraz nagrody indywidualne. Konkurs skierowany jest do szkół podstawowych i gimnazjalnych. Od 1 października do 8 listopada szkoły będą mogły przesyłać prace konkursowe stworzone przez zespoły swoich uczniów.

Udział w konkursie okazja do wypromowania szkoły i budowania dobrych relacji z lokalnymi społecznościami i władzami. Dla 75 % zespołów biorących udział w 10. edycji programu uczestnictwo oznaczało zaangażowanie szerszego środowiska – szkolnego i pozaszkolnego. Co piąta szkoła angażowała w konkurs społeczność lokalną: od władz, przez miejscowe firmy i organizacje.

Program został uhonorowany m.in. statuetką Impact Awards oraz uwzględniony w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2012. Dobre praktyki”.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek