Graficzne projekty etykiet wyglądają znajomo, jednak zamiast nazw produktów pojawiają się numery – bynajmniej nie losowe. Marki zastąpiono liczbą kalorii, jaką zawiera zawartość opakowania. I tak, batonik nosi nazwę 232, frytki 515, a popularny krem czekoladowy – 4520.
Projekty przygotowują autorzy strony caloriebrands.tumblr.com. Krótko wyjaśniają cel całej akcji: „This is how brands should look like to help you achieve your summer body goals” („Tak powinny wyglądać marki, żeby pomóc ci osiągnąć twoje wymarzone ciało na lato”).
Nazwa projektu: Calorie Brands
Autor: Calorie Brands
Data: 06/2016
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?