Graficzne projekty etykiet wyglądają znajomo, jednak zamiast nazw produktów pojawiają się numery – bynajmniej nie losowe. Marki zastąpiono liczbą kalorii, jaką zawiera zawartość opakowania. I tak, batonik nosi nazwę 232, frytki 515, a popularny krem czekoladowy – 4520.
Projekty przygotowują autorzy strony caloriebrands.tumblr.com. Krótko wyjaśniają cel całej akcji: „This is how brands should look like to help you achieve your summer body goals” („Tak powinny wyglądać marki, żeby pomóc ci osiągnąć twoje wymarzone ciało na lato”).
Nazwa projektu: Calorie Brands
Autor: Calorie Brands
Data: 06/2016
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
30.01.2024
Kaj ta zmiana? Kampania na rzecz sprawiedliwej transformacji
-
24.10.2023
Powiedz bliskim „Nie jest ze mną OK” – radzą influencerzy w kampanii „Zobacz człowieka”
-
03.10.2023
Wyścig z ogniem
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej