Graficzne projekty etykiet wyglądają znajomo, jednak zamiast nazw produktów pojawiają się numery – bynajmniej nie losowe. Marki zastąpiono liczbą kalorii, jaką zawiera zawartość opakowania. I tak, batonik nosi nazwę 232, frytki 515, a popularny krem czekoladowy – 4520.
Projekty przygotowują autorzy strony caloriebrands.tumblr.com. Krótko wyjaśniają cel całej akcji: „This is how brands should look like to help you achieve your summer body goals” („Tak powinny wyglądać marki, żeby pomóc ci osiągnąć twoje wymarzone ciało na lato”).
Nazwa projektu: Calorie Brands
Autor: Calorie Brands
Data: 06/2016
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
22.05.2024
Co za różnica? Ty
-
22.05.2024
Ikea zmienia narrację
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
05.04.2024
Zbadaj się, nie odkładaj!
-
04.04.2024
Syndrom czarnego psa powraca