10 hitów - najlepsze polskie kampanie społeczne 2011 r.
Życie to nie Facebook, nowi znajomi mogą zarażać
Takiej kampanii po PCK mało kto by się spodziewał. Jest tu i impreza, i alkohol, i trochę nagości i prawie seks – pisaliśmy w listopadzie 2011 r. Do palety nowości dodać można również bezpośrednie nawiązanie do Facebooka w spocie kampanii. Miało być młodzieżowo, no i jest. Kampanię „Zaproszenie do znajomych” wykonała na zlecenie Polskiego Czerwonego Krzyża agencja Saatchi&Saatchi. Skierowana była do osób młodych, na co dzień korzystających z portalu Facebook. Oprócz kreacji spotu, który rozsyłany był – nomen omen – wirusowo, stworzono także, profil jednej z postaci kampanii Ali Skoczewskiej. W kontekście takiej mechaniki komunikacji, warto wspomnieć kampanię Kumpel z Przesłości. 1944 LIVE, która za kreatywne i skuteczne wykorzystanie Facebooka jako medium, została wyróżniona tytułem Kampaniii Społecznej Roku 2009 w kategorii „Instytucje Publiczne i Agencje Rządowe”.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!