logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.03.2011

Zwierciadło nowym partnerem akcji Woda dla Sudanu



Akcja Woda dla Sudanu prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę ma nowego patrona medialnego. Do grona parterów dołączył magazyn kobiecy Zwierciadło. Czytelnicy magazynu poznają szczegóły dotyczące akcji i Kampanii Wodnej. Będą mogli także przeczytać o sytuacji osób pozbawionych dostępu do wody w odległych regionach świata, takich jak Sudan Południowy. PAH i Cisowianka liczą, że dzięki zaangażowaniu Zwierciadła do akcji przyłączy się jeszcze więcej osób, co poskutkuje możliwością budowy nowych studni i ujęć wodnych.

Akcję Woda dla Sudanu zainaugurowano ponad dwa lata temu. Wtedy do sklepów trafiły specjalne, zaprojektowane wspólnie przez Fundację i Cisowiankę, małe butelki wody mineralnej. Są one w całości dedykowane akcji. Oznacza to, że całość zysku otrzymanego ze sprzedaży opatrzonych logo PAH i motywami afrykańskimi małych butelek Cisowianki zostanie przekazana na rzecz budowy ujęć wodnych w Sudanie Południowym. Według szacunków Polskiej Akcji Humanitarnej zakup jednej butelki oznacza pięć litrów wody dla mieszkańców tego regionu. Pierwsze studnie, które powstały z zebranych w ten sposób środków, już funkcjonują. Każdego dnia czystą i bezpieczną wodę czerpie z nich ponad pięć tysięcy osób. Kolejne studnie zostaną zbudowane na przełomie marca i kwietnia tego roku.

Akcja Woda dla Sudanu wyróżniona została tytułem Kampanii Społecznej Roku 2009 przyznawanym przez Fundację Komunikacji Społecznej.

Oprócz magazynu Zwierciadło partnerami działań PAH i Cisowianki w Sudanie są TVN, Clear Channel, National Geographic Channel, Onet.pl, Cogito, Polskie Radio oraz MaleMen. Akcję wspierają także Sens oraz Victor Gimnazjalista.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek