────── 25.01.2012
Związki partnerskie, buforowanie 99%…
"Geju, lesbijko, wstąp do armii! Kampania reklamowa MON" "Znany piłkarz: Jestem gejem. Kibice biją brawo" "Premier ogłasza: Związki partnerskie w Polsce od 2013". Umieszczone w internecie filmy o takich – nieprawdopodobnych w obecnej polskiej rzeczywistości – tytułach "buforują się" stopniowo, a gdy ładowanie jest niemal ukończone, głos z offu ogłasza, że do tego, by je zobaczyć, brakuje jeszcze 1% – podatku.
Wpływy z dobrowolnie przekazywanej części podatku Kampania Przeciw Homofobii chce zainwestować w uruchomienie szkolnych programów wychowania w tolerancji. Spoty dostępne są na portalu YouTube, serwisie Twitter oraz portalach wspierających działalność KPH. Więcej informacji o działalności organizacji można znaleźć na jej stronie www.
Nazwa kampanii:
Przekaż 1% na KPH
Czas:
2012.1.20 - 2012.4.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kampania Przeciw Homofobii
Media:
Internet
Wykonawca:
Lowe
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Brakuje jednego procenta
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów