logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  24.07.2015

Zrównoważony rozwój w Lufthansa



Lufthansa Group opublikowała 21. raport o zrównoważonym rozwoju firmy. Grupa do 2020 roku przeznaczy na innowacyjność 500 milionów euro. Raport CSR pt. „Balans” kładzie szczególnie duży nacisk na temat „Innowacje – klucz do sukcesu przyszłości”. „Innowacja i Cyfryzacja” to jeden z siedmiu głównych obszarów aktywności w strategicznym programie „7to1 – Our way forward”, rozpoczętym przez Lufthansa Group w 2014 roku. W całości raportu firma nformuje czytelników o szerokim zakresie działań i celów w obszarze ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności biznesu i produktu. 116 stronicowa publikacja jest dostępna tutaj.

Eksperci firmy odpowiedzialni za wydajność paliwową, opracowali 1 300 pomysłów na zmniejszenie zużycia paliwa. W 2014 roku Grupa wdrożyła 145 projektów w tym obszarze. W połączeniu z modernizacją floty, podczas której Lufthansa otrzyma 272 nowoczesne i wydajne maszyny w okresie od 2015 do 2025 roku, można przewidywać dalsze redukcje w zużyciu kerozyny.

W roku obejmującym raport, firma zwiększyła również swoje zaangażowanie w aktywną ochronę przed hałasem. W listopadzie 2014 roku Lufthansa była pierwszą linią lotniczą na świecie, która wyposażyła swoje Airbusy A319, A320 i A321 z floty krótkiego i średniego zasięgu w komponenty redukujące poziom hałasu (umieszczone pod skrzydłami). Ponad 200 maszyn Lufthansy lata teraz dzięki temu ciszej, przynosząc ulgę mieszkańcom terenów usytuowanych wokół lotnisk. Firma zwiększyła również swoje zaangażowanie w badania klimatu wspierając projekt IAGOS (In-service Aircraft for a Global Observing System) i wyposażyła drugi samolot w laboratorium do badań klimatu. Maszyna zbiera dane o pierwiastkach śladowych w atmosferze
i cząsteczkach chmur na różnych wysokościach przelotowych. Dane te są wykorzystywane przez liczne ośrodki naukowe na świecie. Na początku 2015 roku, po raz drugi w ciągu trzech lat, Lufthansa Group otrzymała nagrodę „Ekologicznej Linii Roku” od amerykańskiego magazynu branżowego Air Transport World, za swoją pionierską rolę w obszarze ochrony klimatu.

W 2014 roku Grupa przedstawiła również nowe narzędzie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, włączając w to nowy program rozwoju talentów. Wspieranie talentów będzie jednym z kluczowych zadań dla kadry menadżerskiej Grupy w przyszłości. Lufthansa podpisała również „Kartę Różnorodności”, firmową inicjatywę mającą na celu promowanie różnorodności w firmach i instytucjach. Podpisując kartę, Lufthansa ponownie podkreśliła znaczenie różnorodności w kulturze korporacyjnej globalnej firmy, która zatrudnia około 119 tysięcy pracowników 143 narodowości.

Na początku 2015 roku firma przedstawiła nowe plany na działanie z zakresu społecznej odpowiedzialności pod nazwą „Lufthansa Group Social Care”. Grupa chce położyć jeszcze większy nacisk na projekty społeczne i humanitarne.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek